THAT WAS SO MUCH FUN!

Gårkvällen var extremt rolig! Jag hade en underbar tid hos Eurells
och Victoria var så VACKER! Ojoj, lång svart klänning, lockigt vackert hår.
Så fin. Hon fick massa presenter och någon present fick henne t.o.m att
fälla några tårar :') Som tur var blev hon glad över min i alla fall. Jag köpte
ett par äkta silver peace-örhängen. God mat och god fika var det igår!
Och naturligtvis, mycket trevligt folk! Så mycket som jag skrattade igår
har jag inte skrattat på länge. Då menar jag länge.
Jag hade sjukt kul.
Nu återstår bara bilderna från gårdagen. Jag är beredd på att untag:a mig
på facebook, för jag vet att Noah åtminstone inte fick så jätefina bilder på mig
haha!

Idag kommer min vän från Älmhult hit, Jessica. Hon flyttar upp, yey :D
Hon kommer till mig vid ett tiden och vid tre kanske åker vi tillsammans upp
till kyrkan. Åh det ska bli så trevligt att träffa henne igen. I really like her!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0