Starting to see the light again

Oh it feel so good. Jag älskar ljuset! Mörker är bara deprimerande
för mig. Så dystert....jag är på väg mot andra sidan tunneln; ljuset!
Mitt mörker har mestadels varit skola. Jag blev (är?) så skoltrött
och sket i att plugga, vilket resulterade med IG- varning och IG på
ett kemiprov.... och en heel hög med plugg på axlarna som väntade
på att bli gjorda. Ja, jag har inte mått så bra på LÄÄNGE. Och det
var mitt fel alltihop. Jag vet. På ungefär två timmar, två och en halv
kanske, har jag jobbat bort de mesta, och DET KÄNNS RIKTIGT NAJS!
Har typ inga filosofi- rester, och jag är ungefär där jag ska vara i plugget...
Dock har jag engelskan kvar, men jag kan inte göra mer just idag för
då blir det stopp. Jag får helt enkelt göra det i min lilla takt om det ens
ska bli gjort! :) Juste, har projektredosvisning på fredag så det är
det enda jag tänker göra mer idag, för jag är klart för det mesta.
Jag tänker slänga upp en BRA låt i nästa inlägg ;) Älskar den!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0