Tattoo

I torsdags tatuerade jag mig, igen! Jag är supernöjd!
Min bästa tjejkompis Ida har designat den :) Det gjorde
betydligt mycket mer ont denna gång än förra gången,
vilket var ett år sedan (5 februari). 600 kr, inte mycket det.
Jag ska ha en till, men senare. Bakom örat typ, måste
bara ha en text som betyder något. Har tänkt på "honesty"
fast på ett annat språk än just engelska och svenska.
Kansek på latin? Anledningen till att jag skulle tatuera
in just ärlighet är för att det är något jag verkligen står
för. Ärlighet är superviktigt för mig. Ska man ha en fungerande
relation med mig så är det ärlighet som gäller! :)

Här är min nya tatuering :) Den håller på läker, det kliar
som bara den!! Aaah jättejobbigt! Bara att smörja in.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0