B-day!

Idag, den 25 aug fyller en go vän till mig år. 19 bast!
Theresa is her name, vi har känt varandra sedan vi var
små flickor (hennes farmor är min granne och typ, en av
min mammas bästa vänner) såå...hennes farmor är som
en mormor till mig (min mormor bor i Finland...) På så sätt
har vi lärt känna varandra. Dessutom har vi gått på samma skola.
Hela högstadiet i samma klass typ och nu på gymnasiet i tre år.
Det är dock i gymnasiet som vi typ "fann" varandra igen haha!
Idag är vi riktigt bra vänner skulle jag vilja påstå ;)

Theresa är SÅ rolig. Hon förstår sig på min humor och vice versa.
Vi har nästan exakt samma humor, helt sjukt. Man kan inte undgå
att skratta när man umgås med henne. Massa skratt!!

Idag ska jag och en gemensam vän Sara fika med henne :) wi.
Imorgon blir det förmodligen utgång!! Här ska det firas! ;)
Grattis igen Theresa, i fall du ser detta! I love u!

Kommentarer
Postat av: Jakob Andersson

Svar: Tack så jättemycket fina, fina Samira! :) Tycker du det? Det värmer oerhört. Kram!

2011-08-25 @ 16:59:39
URL: http://www.detvarmindag.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0