Calle/Kalle ♥

Från att ha drömt en mardröm (!!) (har inte haft mardrömmar
på JÄTTElänge men hade det natten till igår) till att drömma
en ganska så mysig dröm. Jag minns inte exakt vad jag gjorde,
minns bara att jag höll på klättra i sänger påväg någonstans (?)
och helt plötsligt satt jag i en fotölj med en jättemysig kille. Kalle.
Eller Calle. Jag vet inte hur han stavade sitt namn haha. Han hade
ett helt underbart skratt. Luktade gott (tror jag), lite brunt, halv-
lockligt hår...ljusblåa jeans och typ, en röd kofta? Jag minns inte
hans ansikte så mycket för mitt huvud var mest vid hans bröstkorg.
Oj vad jag trivdes!! Haha. Minns att min hand var på hans rygg liksom
och andra handen på hans knä.. och han tog sin vänstra hand och höll
i min. Jag kan fortfarande känna det!! Heelt skumt haha! V E M är han?
Hur kom han i mitt huvud? Haha sjukt.

Älskade min dröm i alla fall. Synd att han inte är här då :) Men det
kommer, en dag. Hoppas jag. Calle/Kalle. <3
weheartit.com

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0