How my soul sings out Your name...

....How I long for you, adore you, to be with you...to praise you. <3

Åh. Vad skulle jag göra utan lovsång? Lovsång är BRA för
min själ, för varje människa skulle jag vilja säga...
Det är så rent, så mäktigt, så kärleksfullt....it is power,
power indeed. Mina öron njuter av lovsång. Hela min själ
jublar. Hela mitt inre sjunger. Lovsång är så himla speciellt.
Vad är lovsång? Ja, typ...bön till Gud i sång? Kärlekssånger
till Gud? Mycket vackert i alla fall. Jag brukar säga, i mina
mörka och smärtfulla stunder, att lovsång är läkande.
"Jag lyssnar på helande musik." Har jag sagt förut. Det
är PRECIS så det är. Lovsång är....helande, läkande...
Inte bara ett plåster på såren utan...det typ, tar bort
såren. Eller nått. Haha vad flummigt det låter. NEJ jag är
inte hög eller hippie. Är bara en glad kristen! :)
Så min slutsats är....jag älskar lovsång. Lovsång is
good for me!

weheartit.com

Kommentarer
Postat av: Lina

Sv: Å det lät ju jättegott! :)

2011-08-04 @ 13:56:48
URL: http://linativemark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0