Mina vänner i en bok....??

I morse var jag överfull med känslor! Kärlek till mina vänner!
Jag fick då en tanke, en "idé"....att skriva en bok där vardera vän
har ett eget kapitel! Där jag uppmuntrar, överöser med komplimanger
och kärleksförklaringar! Bara kärlek i form av ord i överflöd....
Detta skrev jag ut på Facebook, och fick respons. Ganska mycket sådant.
De vill att jag verkligen ska göra detta!! De är GALNA! Haha. Jag, lilla
Samira...skriva en bok?? HUR SJUTTON GÖR MAN? :) Jag har fått höra
att jag är en bra skribent, att mina texter är ärliga och bra osv.
Jag må vara en "bra" skribent, men inte för att jag Kan skriva, utan,
jag skriver ju bara det som är i mina tankar och det jag har på hjärtat.
Så nu tänker jag så att det knakar...ska jag försöka skriva ihop något
eller ej? Kommer det gå? "Ja Samira, inget är omöjligt för den som tror"
Jag har hört det förr och hört det komma ut ur min mun med...
Aldrig i hela mitt liv har jag skrivit en bok, bara långa texter....som
max har varit på...alltså sammanlagt med renskrivning 18 sidor.
En bok behöver meeer en 18 sidor för att kallas en bok.
ÅH tänk om jag kunde göra en egen pocket, jag som ÄLSKAR pocket
böcker! Hahaha njea vet inte om en bok alltså... novell kanske?
Fast novell är ju en kort berättelse, jag vill inte skriva en berättelse.
Tror jag. Jag vet inte hur jag vill ha det! Jag vill bara få fram och visa
hur mycket jag älskar mina älskade! De förtjänar det bästa!
Jag är bara rädd för att någon ska känna sig mindre värd, för att
jag eventuellt har mer att säga om vissa än andra :/ hur kul är det?
Jag älskar alla men...det bara är så att vissa älskar man lite mer
eftersom att vissa står en närmre än andra.
Får tänka mer på det... men VAD TYCKER DU?? Should I or not?


De flesta (dock från kyrkan och jag har andra vänner som jag menar)
på bild. Hela, typ, Hope-gänget samlade i somras.... I LOVE YOU GUYS! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0