The guys!

Åh så jag älskar mina grabbar! Jag är en tjej som ÄLSKAR
att umgås med killar. :) Det är så skönt. Inget spel, ingen press,
för det allra mesta ingen fasad. Jag kan bara vara helt mig själv.
Behöver knappt kolla mig i spegeln när jag ska vara med killarna.
Så skönt. Kan inte riktigt förklara känslan...den är bara helt underbar.
Det betyder inte att jag inte njuter av att vara med tjejerna.
I LOVE my girls! Jag har mycket nytta av dem. Men jag tror nog
att jag trivs bäst med killarna, och med mina närmsta tjejkompisar.

Jag har nu några helger i rad umgåtts bara med tjejer.
En helg med Lina och Sarah (då var i och för sig 2 killar med senare),
jag har haft tjejkvällar hos Carlmatz osv. Massa tjej-häng, underbart!
Ikväll umgicks jag med min vän Bella och det var mysigt :)
Men jag börjar känna att jag saknar grabbarna! Jag behöver lite
"grabb-humor", no drama, skämt som jag inte fattar, värsta action
filmera m.m. Jag mår bra av att umgås med dem :) Jag har SÅ otroligt
kul! Grabbarna...åh. Vilka är alla ens nu när jag tänker haha?
Tror jag menar främst Niclas, Robin, Jesper, Gabriel, Alex, Höris,
Andreas, Ludvig, Sebastian, min ungdomspastor Mattias...
I love all of you so much!
När jag är med grabbarna känner jag mig som världens lilla och oskyldiga.
Och jag njuter varje gång jag får vara med dem. De är guld i mina ögon!
Ni får mig att skratta fram träningsvärk. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0