Hehe?

Tänker på scenen i Troy när Hector slutligen stoppar svärdet i
Patroculus för att han ska slippa lida då han redan blivit halsskuren.
Han dör. Så känner jag nu.. jag har blivit halsskuren (mår jättedåligt)
och vill att någon bara dödar mig SÅ JAG SLIPPER LIDA!!!
Ja, att träna med förkylning får sina konsekvenser....aja baja Samira.
Jaja, jag skulle ha lyssnat på alla när de varnade mig.
Nu har jag grovt ont i halsen, lite "problem" med hjärtslagen
och anstränger jag mig för mycket (dvs bara går helt normalt
en längre sträcka) får jag ont i lungorna. Och näsan är lite täppt.
Så, därför kan jag känna att någon får komma och ta mitt eländiga
liv så jag slipper lida :) Jätteonödig inlägg- check!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0