I keep dancing on my own

Det här var något nytt. Det blev inte som jag trott.
Du har mycket rätt om saker och ting när vi talas vid.
Jag beundrar din vishet och mognad. Jag uppskattar dig
och den tid du ger mig! Jag är ledsen för alla svårigheter
jag ställt till med, men det har varit så otroligt svårt.
Nu är det ett nytt år, 2011, och jag vill inviga den tillsammans
med dig, min vän :) För det är ju det vi bestämt nu.
Vänner. Just nu känns det bra med det beslutet, jag bara ber
att det ska hålla livet ut nu. Jag är inte fullt "redo" men jag gör det
för oss och jag är beredd på att jobba på allting. Jag var så nära
på att ge upp, vi var så otroligt nära kanten, men du drog upp oss.
TACK. We're in this together. It takes two.
Even though we're about to work on this, I am still dancing on my own.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0