MY friends <3

Jag är så tacksam för mina vänner. De som står mig nära och
de som står mig mindre nära. Älskar såklart hela bunten.
Ibland när man känner att man verkligen behöver någon,
en nära vän ex som lyssnar och tröstar, så kan det bästa
ibland vara att man bara är. Att man umgås, pratar om
allt annat än just det som tynger en. När jag är med vissa
personer så känns det som en terapi. Mina vänner hjälper
mig så sjukt mycket mer än vad de vet :)
De drar skämt som jag verkligen inte förstår, det pratar
om serier som jag aldrig hört talas om eller sett, de pratar
minnen då man inte ens kände till dessa vänner, men jag älskar
det. Att få höra och bara vara en del. Jag vet inte vad jag skulle
göra utan mina vänner. ÅH. MINA vänner. Wow. Jag har människor
omkring mig som faktiskt bryr sig om mig. Så härligt ju :) och SÅ
ovärt att ta det för givet. Som jag sa älskar jag alla mina vänner,
men vissa vänner står mig mycket mycket närmare.
Åh jag önskar att jag kunde ge dem allt de önskade.
Bjuda på en resa, köpa en iPad eller vad som helst.
Jag hoppas att de som verkligen är nära mitt hjärta vet vilka de är
(because I love you guys sooo much!!) och min allra bästa vän.
Kan inte ens tänka mig ett liv utan min bästa vän. (nej jag är inte beroende
men skulle ha väldigt svårt att leva utan honom bara så där...). Så
mycket glädje jag får från honom och så många minnen vi har.
NÄRHET PEOPLE! Älskar mina vänners närhet, att bara få
vara någonstans med dem. Näe, nu ska jag antagligen lägga mig
och bara tänka på dagen som gått....en fantastisk dag med mina vänner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0