Not just about their good looking...

Kärlek till brandkåren- oh yes! Ja, jag är förtjust i brandkåren.
Männen, bilarna, slangarna...you name it! ALLT. Alltså, mina vänner
och andra människor som hör att jag är brandkårskåt tror att det
bara är på grund av männen, men det är Inte så! Brandmän
är ju hjältar! Inte många som skulle frivilligt gå in i en stor brand
och släcka det. Brandmän är hjältar och de riskerar ju även
sina egna liv. "Det enda dem gör på dagarna är att snacka, äta
och träna..." Ja, må det vara så då! Men när det väl gäller så gör
dem allt för att rädda människorna och få branden att slockna.
Inte nog med det, de är ju också med vid bilolyckor...fatta
vad psykiskt påfrestande!! Jag beundrar brandkåren!
De förtjänar lite mer cred liksom...lite mer hyllning för deras
arbeten och insatser.

Som sagt, hjältar!!
Och givetvis är vissa riktigt heta! ;)
Vilket är ett bonus. För mig i alla fall.

Ja kolla vad snygg!!!Aah...älskar brandbilar. :)
Mmm, jag är nog brandkårskåt.

Kommentarer
Postat av: David

Haha, du är så rolig! Särskilt när du säger att du är förtjust i slangarna...

Men det är bra att du står för dina åsikter Smira! :)

2011-01-14 @ 23:11:49
URL: http://obviouschild.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0