What makes you happy?

Asså! Idag har min dag inte varit den bästa. Jag känner mig lite sjuk
och jag har ont i halsen. Igår var jag på gymmet (styrketränade)
och jag tränade fel så jag fick sjukt ont i ryggen. Det kändes verkligen!
Något var fel. Idag hade jag inte så ont, mest träningsvärk i benen.
Ont i huvudet fick jag också idag, och jag var så sjukt trött att jag höll
på somna på filosofin (vilket btw är första lektionen!! Ni kan ju gissa
hur de andra lektionerna då var...) Däremot fick jag ett skrattanfall
efter lunchen. När jag kom hem kände jag mig död. Jag orkade
helt enkelt inte med något och jag var superhungrig. Jag somnade i
sängen och ville inte gå upp när klockan var 17.30. Nu sitter jag här,
efter en rätt så jobbig dag...men just nu är jag ganska glad!
Jag kikade in på en väns blogg (Lina heter hon) OCH HON GÖR
MIG SÅ SJUKT GLAD. Det är nämligen så att jag kommenterade
ett inlägg för någon dag sen, svars-kommentar, och nu har
hon kopierat det och skrivit att det gjorde hennes dag. Wow.
När jag läste det så log jag inombords.
Jag älskar verkligen sånt här. Att göra mina vänner glada!
Jag lever på andras lycka..nej inte riktigt men nästan! Haha.
Åh så glad jag blev!!! TACK LINA, I REALLY DO LOVE U!
Vi måste uppskatta dessa små vardagsgrejer mer!
Det är inte bara dem här stora upplevelserna som gör livet,
som kärlek, karriär, en utomlandsresa osv.. Det är dessa
små detaljer som gör livet också!! Som att få ett jättefint och
uppmuntrande sms out of the blue! Att någon bara kramar om en.
Att någon skriver i ens blogg hur glad man har gjort denne.
Att någon bjuder på 10 kr bara så man får den där efterlängtade
coca colan.. Vi måste lära oss att uppskatta varandra! Och uppskatta
det lilla våra vänner gör. Vi får inte ta det för givet.
Sådana här små saker gör mig nästintill lycklig!
Vad gör DIG glad?

Kommentarer
Postat av: camilla Strand

Älskar detta! Kör på Samira - ditt fokus hamnar rätt till slut - always! :)

2011-01-21 @ 14:07:14
URL: http://mimadeta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0