The time to throw some dirt

Umgicks med två vänner idag, soft. Dock var jag vääldig
seg, trött och allmänt....tråkig. Tycker jag. Men vi alla tre
var faktiskt lite trötta och borta i huvudet. Vi såg film-
The ugly truth, en bra film. Jag gillade den direkt första
gången jag såg den, och andra och säkerligen trejde,
men idag var det droppen. Asså, filmen är ju bra och så.
Man kan se den en gång men, jag kände idag att jag skulle
kasta den. Så jag kastade den i datorns papperskorg!
Tiden var inne. Jag behöver inte den. Den är såå onödig
att ha på MIN dator. Pallar ändå inte se den mer..känner mig
bara disgusted...

Juste. Fick en överraskning av min bästa vän. Jag var inne
på toaletten och BAAM så hänger en poster på älskade Damon
Salvatore på taket ovanför sängen! Gråten fastnade i halsen men
fyy vad lycklig jag blev!! Bästa vännen <3 Så otroligt tacksam.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0