Cant stand being here anylonger

Jag får panik! Ångest! Känner ingen ro eller frid i hjärtat.
Är fortfarande delvis strssad but for what?? Rastlös känner
jag också.....är trött men orkar ändå umgås med folk.
Rättare sagt, jag måste umgås för att inte känna av allt
det dåliga. Jag måste komma här ifrån! Kan inte bo här
längre...behöver ett nytt hem- ett rent hem (inte bokstavligt-
talat rent...). Jag behöver ett fridfullt hem där jag kan andas,
leva och njuta. Jag får ångest i mitt nuvuarande hem, det
här funkar inte längre.. jag har tappat så mycket, känner hur
jag mer och mer dras åt ett annat håll. Vad är det jag vill?
En del av mig vill åt det andra hållet men ändå inte....
B A H. Take me out of here, please!......

Kommentarer
Postat av: Anonym

Förtrösta på Gud!

2011-06-21 @ 22:08:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0