I don't know where I shall turn

Jag vet inte vem jag ska prata med när jag mår så här.
Vem kan och vågar jag öppna upp mig för? Eftersom att
man inte kan skriva ut allt på bloggen så måste jag få ut
det på ett annat sätt, men hur? Känns som ingen riktigt förstår
hur mycket de än säger "jag förstår dig..." De som inte gått
i samma skor kan inte förstå fullt ut. Var i samma sits och kom
sen och säg att ni förstår... =) Så dumt. Vågar inte lita
på någon typ, så jag håller allt för mig själv...

Godnatt.

Kommentarer
Postat av: camilla Strand

Men Samira....jag finns. Även om jag inte upplevt samma saker som du så är du alltid välkommen att prata med mig.

Jag har två öron och ett intresse av att hjälpa dig:)



kram!

2011-06-07 @ 21:26:24
URL: http://wbyc.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0