Värmen är här.

Sommaren ÄR här. Den kom fort. Var våren ens här?
Jag älskar sommaren. Älskar att steka och bli brun- även
om jag först blir en räka, men jag blir en brownie sen.
Älskar att ligga i solen och drömma mig bort (somnar alltid.)
Jag är typen som helst inte badar, jag kyler av mig och lägger
mig sedan i solen och somnar om.

Det är redan typ 30 grader ute och juni har BARA BÖRJAT.
Jag dör dock. Har fått gå i långbyxor då jag inte rakat benen.
Varför? Jo för imorgon ÄNTLIGEN ska jag vaxa benen hos en
som jobbar med det. Jag blir fri i morgon! :D Vaxar benen främst
till studenten. I helgen ska jag minsann gå i shorts, hur fula och tjocka
min ben än är!

Den här bilden tog jag förra sommaren då bästa tjejvännen bjöd
mig på lunch-picnic och gav mig 18års present i efterskott.
Det var mysigt på hög nivå, förutom alla getingar. Göra om. <3
2010-07-16
Fotograf: Samira.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0