Jag tar steget ur vår sista dans

Jaaa.... jag vill! Åh vad hela mitt hjärta vill.
Den 27 november 2011 spelar Melissa älskade Horn på
Cirkus i Stockholm! Fattar ni?! Det är grymt. Sen i somras
har jag velat höra henne live....now she's here and I have
an opportunity to actually SEE and HEAR her live.
Jag älskar hennes musik, hennes sätt att framföra låtarna på,
hennes röst och hennes texter är så djupa. Visserligen inte
de gladaste man hört men dem är så speciella och kommer från
hjärtat. Söt är hon också, faktiskt :) haha. I somras lyssnade
jag på youtube när hon satt i en studio och spelade in....asså
jag grät på riktigt. Elller, jag fällde tårar. Och jag rös i hela kroppen.
(Hoppas att det inte låter som att jag är kär....jag är hetero, just sayin')
HON ÄR SÅ HIMLA BRAA! Jag vill, jag måste få se henne i november.
Frågan är bara, vem vill gå med mig? Jag vill inte vara där ensam.
Och det skulle vara BÄST om någon som också gillar henne följer med...
Åh vilken upplevelse att få höra henne tillsammans med folk som gillar
henne! Aahhhh.........snälla någon, ta mig dit!!


Melissa Horn :')

Kommentarer
Postat av: Theresa

JAG VILL! JAG VILL!

2011-03-30 @ 10:07:03
URL: http://theresaskaf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0