Jag vet att jag döljer en sanning, att väntan inte leder nånstans

Jag vet vad som måste göras ändå ligger jag kvar här,
i ett sista kapitel som jag förälskat mig i.

För någon månad sen var hos tandläkaren. Jag hade ett litet hål
de skulle laga, så jag fick återvända dit en liten tid därefter.
De lagade. Jag var fet i munnen. Bedövning försvann ungefär
nästa dag (!?) och jag kunde inte tugga utan att tugga på fyllningen.
Detta pågick i nästan två veckor, så jag ringde och bokade tid.
De slipade och det kändes bättre. Nu gör det ont. Det ilar och om
jag känner rätt så ilar det i tanden de lagade för inte så länge sedan....
HUR lyckas jag? Måste jag ringa och boka igen så att de kan laga samma
tand... IGEN? Är inte det liiite pinsamt? Jo. Pinsamt.
Vet inte vad jag ska göra. Det får i alla fall bli efter Bryssel någon gång.
Förhoppningsvis innan studenten haha ;P

Haha tyckte bilden var lite rolig! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0