När jag är arg, då smäller det!

Jag är inte tjejen som lätt blir arg, eller ofta. Mestadels är jag
ganska lugn, ibland hyber och fnissig. Skrattattacker osv.
Däremot, erkänner jag att jag är en lättirriterad människa.
Det krävs inte mycket för att få mig irriterad, och sur?
Jag blir inte sur för vad som helst, jag kan inte bli sur "bara så där".
Någon måste ha gjort mig något eller liknande. Ni fattar.
ARG? Nä. Händer sällan, väldigt sällan. MEN. När jag Väl blir arg
då ÄR jag arg! Då kan jag smälla i dörrar, slänga det jag har i handen/
det närmsta föremålet jag kommer åt, eller, slå till något; en vägg, ett skåp,
en dörr etc. Idag var en sådan dag. Idag var jag arg. I skolan. Jag behärskade
mig, typ. Jag kunde inte slänga datorn så jag fick hålla det inom mig men jag
det small till inom mig! Nu när jag kom hem "smällde" jag till dörren, la mig i
sängen och grät. Ja jag gråter oftast när jag är arg.Jag gråter när jag visar
känslor. Inte alltid dock.

Jag sökte på google på arg/ilska/anger och de flesta bilderna
visar att man skriker när man är arg...intressant. Jag skrek antagligen
inombords.
Närmsta jag kom åt som visar hur jag var....typ.

Kommentarer
Postat av: angelica

haha I know :'D

nämen stumpan då, varför var du så arg? Dock är jag exakt likadan haha.. <3

2011-03-18 @ 18:15:22
URL: http://wrah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0