Saknaden växer

Ja, jag erkänner....jag saknar min syster något så otroligt!
Det gör mer eller mindre ont i mig. Min älskade syster.
Min underbara storasyster som alltid tagit hand om mig.
Hon böt blöja på mig, det var hon som badade mig första
gången, putsade min näsa första gången (för mamma var rädd??),
lämnade mig till och hämtade mig från daigs...ja, tog hand om mig.
Jag älskar dig.
Jag skulle ha varit i Eskilstuna nu. Träffat henne. Men, jag behövde fixa
saker här hemma. Jag har en syrra som förstår mig! Tack gode Gud, haha!
Jag saknar också barnen. Alla fem <3 Moster älsklingar.
Åååååh jag brister! Jag saknar min syster! Vi har SÅ kul.
Vi har typ samma humor...och vi skrattar ÅT mamma. Hahah :')
Ja.... vet inte vad jag gör utan henne.

Julen 2009.

Finland 2008

Båten påväg till Finland 2008

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0