Say what you need to say

Är nyligen hemkommen från ett härligt umgänge och middag!¨
Jag va på en kina restauran "Fyra små rätter" med två klasskamrater
(David och Victoria). Gissa vad jag åt?? Fyra små rätter..... MUMS!
Egentligen hade jag inte råd med den middagen eftersom att jag ska
till Bryssel med klassen, och eftersom att jag själv måste lägga ut pengar...
och ÄVEN om middagen inte kostade så överdrivet mycket så hade jag inte
råd för att vara en fattig student :P. MEN jag åt i alla fall. Jag ångrar inte.
Inte än. Jag kanske gör det efter att jag betalat telefonräkningen och ser
resultatet på kontot...............

Hur som, sällskapet klagar jag INTE på. Det var så trevligt och mysigt :)
Jätteskönt att äta i lugn och ro, snacka om allt och inget...bara andas
och ta det lugnt. Jag älskar mina vänner, som ni redan vet, jag älskar
mina klasskamrater, i alla fall dem jag umgås med. Puss på er! Loove!
Det Är så skönt att man "vuxit upp", mognat och börjar känna sig lite
mer stabil; vänja sig vid tanken av att faktiskt sakta men säkert övergå
till vuxenlivet.

David och Lobban. :) I really like you guys!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kraaam på dig! :)

2011-03-29 @ 22:02:56
Postat av: Lobban

Jag gillar dej oxå! :) <3

2011-03-29 @ 22:51:29
URL: http://lobbans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0