Kändis möten...

Min kväll har spenderats i älskade Stockholm!
Jag var på bio med tre goa vänner :) Så mysigt.
Vi såg på No strings attached och jag tyckte den i
början hade mycket sex....jag läste ju inte alls vad
filmen handlade om men tydligen visste de andra exakt
vad de förväntade sig.. (awkward eftersom att det var
JAG som rekomenderade....) Vi fick se Ashton Kutcher
nästan naken, hans rumpa. Ja, allt förutom manligheten,
TACK OCH LOV. Men filmen fick en vändning och jag
höll på fälla några tårar.. :) den var bra! Därefter
gick vi till Subway för att käka...

Kändisar. Ja. Haha. Vi träffade TVÅ på en och samma
kväll! Inte för att jag följer Big Brother eller Kungarna
av Tylesand men två killar som varit med i dessa program
träffade vi! :) Nemo från Tylesand; han jobbar på SF.
Han gav mig billigare läsk (tack Nemo!!) och gav min kompis
ett klubbkort då han tyckte att hon skulle ha ett ;)
Efter Subway och filmen så bestämde vi oss för att gå
mot gamla stan, till slottet. Jag tänkte att vi skulle få
se på fina vakter MEN DET BLEV MER ÄN SÅ! Patrik
från Big Brother stod där! Jag tänkte INNAN jag fick veta
något "wow vilken snygging!", jag kollade bak på mina två
vänner som stod och viskade, och jag ba' oh nej, en till kändis
eller?? Haha och så var fallet! Hjälp, han var charmig och snygg
och fin, och rolig! Jättelätt att prata med :) Vi stod där max 10
min och snackade och skrattade och hade oss :)
Jag ville bara kyssa honom där och då... så himla snygg.

Puss på Patrik!

Aja. Jag har haft en SJUKT bra och rolig kväll!
Tack mina fina vänner. Älskar att umgås med er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0