Love is in the air, it's The love year.

Kärlek är väl något alla vill ha, något som alla längtar
efter. Mer eller mindre. Givetvis besvarad kärlek.
Att vara olyckligt kär är inget att satsa på, haha!
Man längtar till min har den där personen som man
kan pussa när man vill, krama när man vill, prata
med om ALLT, dela ALLT, kunna ringa anytime och veta
att den finns där. Ens bästa vän. Den man litar mest på.

När det här året började (då en vän till mig blev
tillsammans med sin blivande man) sa jag
"det här är kärlekens år" och många tyckte det
var konstigt att jag sa så. Om jag minns rätt så var det
typ ingen som höll med mig. Idag, den 3 maj 2011
vet jag flera stycken som blivit tillsammans med någon.
Par efter par. Jag måste säga att jag är SÅ GLAD för
deras skull! Jag är inte den som lever på andras lycka
och kärlek, men jag gläder mig något så innerligt för dem!
Att de funnit sina "soulmates" (förhoppningsvis alla), att
de funnit den där någon att kunna dela glädje och sorg
med, att kunna pussa och kramas med när de vill osv.
Så länge mina vänner är lyckliga, tillsammans eller inte,
så är jag glad!

"Snart är det nog din tur" eller "När ska du skaffa någon då,
Samira? ;)", "Kanske är du nästa.." Och allt möjligt jag fått
höra...hah. Alltså, ja, jag VILL hitta någon, vill bli kär, vill
hitta min livspartner- han som blir min närmsta vän, min allra
bästa vän. Men, jag har inte bråttom. Jag har fortfarande en del
känslor att bearbeta och reda ut. Jag längtar! Det gör jag, men för min
del får det ta den tid det tar. Gud har någon åt mig :) jag vet det.
Han kommer. Det blir VI när tiden är rätt, när tiden är inne.
Jag känner mig inte desperat längre. Så skönt. Jag letar inte
på samma sätt som förut (men ja, jag kan kolla in fina killar).
Jag tror inte att det är  min tur i år- kärlekens år. It is
not my year this year. Tror jag.


Love.

Kommentarer
Postat av: sara

Du förtjäänar endast det bästa min melonhalva! jag älskar dig!!! <3

2011-05-03 @ 23:26:38
URL: http://saaragrip.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0