När du strippar och klär av dig är det samma grej

BAH vad jag älskar låten!! Veronica Maggio- inga kläder! <3
(Hon sjunger inte om just...det man tror, texten är djupare än så)
Det är typ min favoritlåt just nu hah :)

Det är tydligen 39 dagar kvar till den DÄR dagen!
Då vi springer ut från skolan med en vit mössa och tjoar
galet, skriker och visslar.....och dansar och har oss :)
Jag kan inte sluta tänka på det. Dagen är kommen inom
en väldigt snar framtid.

Hur som. Jag har PLUGG! Yay... -.- jag måste verkligen
jobba på men jag pallar inte. Jag bara gör inte det!
Egentligen kan jag inte ens gå på spinningen för att jag
måste plugga :'/ funderar på att avboka den och ta
en promenad som en paus... eller nått. Det var skönt
sist jag var ute och gick. Fick värsta träningsvärken i
skinkorna haha, niiice ;)

Ska nog först och främst se på nå vänner-avsnitt hah.
Jag har nog lite Chandler Bing- absitinens.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0