Plugg är alltid kul! Jag lovar.....not.

Hah ja asså. Jag minns när jag var "duktig" på att plugga.
Although, jag har alltid varit den här typen som gör läxorna
på kvällen, DOCK samma dag. Men när jag började första
året på gymnasiet så brukade jag ändå göra uppgifterna,
i tid också. Nu, två år senare, sitter jag med rester för att
jag inte gjorde allt när jag fick dem. Hm. Ångest. Japp.
Samtidigt som det är delvis mitt fel, så är det också delvis
skolans. De bara ger och ger och ger och förstår inte att
man faktiskt är TRÖTT på skolan OCH efter en skoldag.
Inte bara att de ger en massa upgifter, GIVETVIS ska de
vara svåra, stora och tidskrävande. :) Och dessa "motivera
varför..." Hatar.

Mitt schema framöver:
20/5 två prov (religion+internat.relationer.)
26/5 natur b prov
27/5 slutrapporten på projektarbetet
30/5 filosofiarbetet
Utöver dessa inlämningar gör man såklart uppgifter i skolan,
så som svenska c, hälsopedagogik+engelska c (vilket går åt
skogen). Det är mycket nu innan studenten. Mina två prov som
jag har på fredag är inte de lättaste. Eller, jag syftar på internationella
relationer då vi har om Sveriges säkerhetspolitik, nått sånt.
Är trött i huvudet...


weheartit.com

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0