Trötthet och lite annat

Jag mår inte bra asså. I den här värmen borde man
inte "kunna" äta varm-mat, man borde vilja ha vatten
och sallad! Men nej, jag ville ha pizza?!?! Aja. Blev mätt
i alla fall. Var superhungrig då jag bara ätit 1 banan till
frukost...Men jag mår inte bra. Min kropp är....konstig.
Jag vet inte vad det är men hela kroppen bara känns sig,
inte så frisk. OCH , jag är huuur trött som helst :(
Kan knappt hålla ögonen öppna, tror jag ska ta en liten
tupplur.

Btw! Min far kommer på besök... guess who's nervous?
ME ME ME! Idag ska jag också berätta att jag har tatuerat
mig, att jag har... TVÅ tatueringar. :S (för er som undrar
varför thats a big deal, så är det för att pappa är kurd, muslim
och...det bara ingår inte i hans lilla kultur så...ah.. tur att jag bor
med mamma!)

Det här var så jag när jag var yngre! Haha..

weheartit.com

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0