Favorite female celeb.

Igår kväll såg jag på Wanted för första gången.
Ja jag vet, jag var sent ute....och nej jag har inte sett
SALT än heller. Haha. Hur som, filmen var faktiskt bättre
än jag trodde! Men å andra sidan, vilka filmer är dåliga
Angelina Jolie medverkar? Det som med Eminem;
låtar Emniem medverkar i är bra just pga att Eminem
är med. Angelina är en sådan person där hon gör
att filmerna blir bra. Man vet att en film är bra om
hennes namn finns på baksidan....och så var det!
Är dock lite förvirrad angående Wanted, måste
snacka med min vän så får han förklara. Han förklarar
alltid saker jag inte förstår :)

Varje gång jag ser en Angelina-film tänker jag "Wow! HUR kan
man vara så snygg? Hur finns kvinnan till?" Jag vet hur hon
kom till men ni fattar.... Jag tror seriöst att om jag var homo-
sexuell så hade jag nog attraherats av henne väldigt mycket.
Haha, hjälp. Farligt. Jag tycker det är "konstigt" när vissa killar
Inte anser henne som snygg, eller vacker. Jag förstår dem inte.
Kommer aldrig göra det :P Angelina är den kvinnliga Brad Pitt!
Brad älskar ju typ alla. Snyggast. Sexigast. Charmigast.
Åtminstone på yngre dar. Angelina är tjejversionen-
insåg jag nu... men det är ju så haha! Och jag älskar båda!
Nä men om jag var gay hade jag inte bangat på henne...
Mamasita! She's gorgeous.

Kom på nu att jag nödvändigtvis inte behövde antyda
på om jag var gay...haha, om jag hade varit en kille!!
Varför tänkte jag just gay? Weird.

Angelina- favorite female celeb.#1!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0